Статьи

Форум клієнтоорієнтованості у Львові

15 января 2018
Форум клієнтоорієнтованості у Львові

Клієнтоорієнтованість визначає одну з істотних характеристик будь-якого бізнесу – бажання з потенційного покупця зробити лояльного, постійного клієнта. Лише знаючи свого клієнта, розуміючи його потреби і передбачаючи його потенційні бажання, можна створити продукт чи послугу, від яких неможливо відмовитися. Саме ці знання лежать в основі клієнтоорієнтованості.

Дата – субота 27 січня (10.00 – 18.00 год.)

Локація – George Hotel Lviv (площа Міцкевича, 1)

Формат заходу: виступ 3-х спікерів (1.5 години на кожного спікера) + панельна дискусія у форматі питання-відповідь.

Тривалість: 10.00 – 18.00 год.

Ціль форуму – освоїти навички, необхідні для надання високого рівня сервісу, ефективної взаємодії з клієнтом, створення ціннісної культури, орієнтованої на першокласний сервіс і зростання продаж.

Цільова аудиторія:

  • усі працівники, що працюють із клієнтами
  • адміністратори готелів та ресторанів
  • офіціанти
  • менеджери з продажу

Програма:

  • Що таке клієнтоорієнтованість?
  • Клієнтоорієнтованість зі сторони працівника
  • Чи клієнтоорієнтована ваша компанія?
  • Виховання клієнтоорієнтованості у працівників
  • Методи та можливості впровадження клієнтоорієнтованості компанії
  • Збільшення потоку клієнтів
  • Сучасні тенденції в сфері сервісу: зміни ринку та трансформації бачення клієнтів
  • Основні складові сервісу: власник, працівники та клієнти
  • 6 компонентів клієнтського досвіду
  • 5 кроків назустріч клієнтоорієнтованості. Від філософії створення до запровадження
  • Парадокси клієнтоорієнтованості

Спікери Форуму:

  1. «Формула успішного сервісу» Алла Заяць – директор тренінгової та консалтингової компанії RabbitHole, психолог-консультант в напрямі позитивної психотерапії, бізнес-тренер, коуч, TOP-фасилітатор, HRM в HoReCa – 7 років. Досвід роботи в Холдинг Емоцій !Fest, мережі закладів «Atlas», «BlackwoodCoffee&Burger», «BarLviv 44». Серед проектів – мережа закладів «23 ресторани», «Mondays», магазин одягу «911», «Таомі», «Світ Напоїв», «OctoVia», «TechMagic», «Sombra», «Банк Львів» тощо.
  2. «Мотивований працівник = задоволений клієнт» Ольга Добровольська – HR-консультант, бізнес-тренер, директор рекрутингової компанії Redberry, HRD «Таор Карпати». У сфері управління людськими ресурсами більше 7 років, автор публікацій на теми рекрутингу, адаптації та мотивації команд.
  3. «Система лояльності від А до Я» Олег Шаргородcький – власник інтернет-маркетингової компанії Yellow Web & Marketing, маркетолог та бізнес-консультант, тренер з продаж та переконань міжнародного класу.

Вартість квитка*:

  • «ранні пташки» (16.11.-05.01) – 500 грн
  • «пізні пташки» (06.01.-26.01) – 550 грн
  • у день події (27.01) – 600 грн

*У вартість квитка входить: кава-брейк, роздатковий матеріал, сертифікат учасника.

Після форуму учасники отримають:

  • розуміння критеріїв клієнтоорієнтованої компанії
  • знання психологічних аспектів та нюансів при роботі з клієнтом
  • вміння використовувати практичні рекомендації щодо надання високого сервісу
  • психологічні інструменти роботи з важкими гостями та з їхніми скаргами
  • вміння концентрації уваги на вербальних та невербальних знаках клієнта
  • інструменти залучення працівників для побудови клієнтоорієнтованої компанії
  • знатимуть компоненти клієнтського досвіду
  • та ще багато-багато корисної практичної інформації у роботі з клієнтом
ПРИДБАТИ КВИТОК РЕЄСТРАЦІЯ ПРО ПОДІЮ

Контакти організатора:

Оксана Винницька, тел.: +38(097) 132 00 88, e-mail: oksana.vynnytska@gmail.com

Вакансии дня

Комментарии